Slovenski gostje na Vilenici 2016

Aleš Berger, Slovenija

Aleš Berger - foto Braco ZavrnikAleš Berger se je rodil leta 1946 v Ljubljani. Diplomiral je iz primerjalne književnosti in francoščine na Filozofski fakulteti Univerze v Ljubljani. Pri založbi Mladinska knjiga je trideset let skrbel za prevodni program za odrasle in urejal nekaj vrhunskih zbirk slovenskega založništva. Ob tem je za različne medije pisal gledališke kritike. Veliko je prevajal, predvsem iz francoščine in španščine. Piše eseje (Omara v kleti, 2011), drame (Zmenki, 2006) in prozo (Povzetki, 2016).

Foto © Braco Zavrnik

 

Patricija Dodič, Slovenija

Patricija Dodič - foto Ivan DobnikPatricija Dodič se je rodila leta 1969 v Kopru. Diplomirala je iz slovenščine in francoščine na Filozofski fakulteti v Trstu. Že desetletje je zaposlena kot samostojna bibliotekarka v Kosovelovi knjižnici Sežana, kjer je vodja enote Kozina. Je pesnica in urednica več pesniških zbirk in zbornikov, pogosto pa se znajde tudi v vlogi moderatorke literarnih večerov. Doslej je izdala štiri pesniške zbirke, med njimi Wada (2014) in Ljubimje (2015).

Foto © Ivan Dobnik

Cvetka Lipuš, Slovenija / Avstrija

Cvetka Lipuš - foto Mare LipušPesnica Cvetka Lipuš se je rodila leta 1966 v Železni Kapli v Avstriji. Na Univerzi v Celovcu je končala študij primerjalne književnosti in slavistike, na Univerzi v Pittsburghu pa študij bibliotekarstva in informacijskih ved. Piše v slovenščini in je avtorica sedmih pesniških zbirk, med njimi: Pragovi dneva (1989), Pojdimo vezat kosti (2008) in Kaj smo, ko smo (2015), za katero je prejela nagrado Prešernovega sklada. Njena poezija je prevedena v več tujih jezikov.

Foto © Mare Lipuš

 

Carlos Pascual, Slovenija / Mehika

Carlos Pacual - foto Anita KahnCarlos Pascual se je rodil leta 1964 v Mexico Cityju v Mehiki, od leta 2008 pa živi v Sloveniji. Študiral je književnost ter gledališko in filmsko umetnost. Je avtor pesniške zbirke Caída Libre (Prosti pad, 1999), dveh gledaliških iger ter avtor in producent več filmov. Ker ni pristaš državnega subvencioniranja kulture, je vse svoje projekte izpeljal sam. Leta 2014 je ustanovil Pocket Teater Studio in leta 2015 objavil esejistično zbirko De sirvientas, tacones altos y oportunidades perdidas (O služkinjah, visokih petah in izgubljenih priložnostih).

Foto © Anita Kahn