Slovenski gostje na Vilenici 2016
Aleš Berger, Slovenija
Aleš Berger se je rodil leta 1946 v Ljubljani. Diplomiral je iz primerjalne književnosti in francoščine na Filozofski fakulteti Univerze v Ljubljani. Pri založbi Mladinska knjiga je trideset let skrbel za prevodni program za odrasle in urejal nekaj vrhunskih zbirk slovenskega založništva. Ob tem je za različne medije pisal gledališke kritike. Veliko je prevajal, predvsem iz francoščine in španščine. Piše eseje (Omara v kleti, 2011), drame (Zmenki, 2006) in prozo (Povzetki, 2016).
Foto © Braco Zavrnik
Patricija Dodič, Slovenija
Patricija Dodič se je rodila leta 1969 v Kopru. Diplomirala je iz slovenščine in francoščine na Filozofski fakulteti v Trstu. Že desetletje je zaposlena kot samostojna bibliotekarka v Kosovelovi knjižnici Sežana, kjer je vodja enote Kozina. Je pesnica in urednica več pesniških zbirk in zbornikov, pogosto pa se znajde tudi v vlogi moderatorke literarnih večerov. Doslej je izdala štiri pesniške zbirke, med njimi Wada (2014) in Ljubimje (2015).
Foto © Ivan Dobnik
Cvetka Lipuš, Slovenija / Avstrija
Pesnica Cvetka Lipuš se je rodila leta 1966 v Železni Kapli v Avstriji. Na Univerzi v Celovcu je končala študij primerjalne književnosti in slavistike, na Univerzi v Pittsburghu pa študij bibliotekarstva in informacijskih ved. Piše v slovenščini in je avtorica sedmih pesniških zbirk, med njimi: Pragovi dneva (1989), Pojdimo vezat kosti (2008) in Kaj smo, ko smo (2015), za katero je prejela nagrado Prešernovega sklada. Njena poezija je prevedena v več tujih jezikov.
Foto © Mare Lipuš
Carlos Pascual, Slovenija / Mehika
Carlos Pascual se je rodil leta 1964 v Mexico Cityju v Mehiki, od leta 2008 pa živi v Sloveniji. Študiral je književnost ter gledališko in filmsko umetnost. Je avtor pesniške zbirke Caída Libre (Prosti pad, 1999), dveh gledaliških iger ter avtor in producent več filmov. Ker ni pristaš državnega subvencioniranja kulture, je vse svoje projekte izpeljal sam. Leta 2014 je ustanovil Pocket Teater Studio in leta 2015 objavil esejistično zbirko De sirvientas, tacones altos y oportunidades perdidas (O služkinjah, visokih petah in izgubljenih priložnostih).
Foto © Anita Kahn